Uwaga! Ta witryna wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia jak najlepszych doznań przy przeglądaniu. Zapisywanie tych plików można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Zostaliście ostrzeżeni.

zamknij

Marketing z grafika komputerowa:
Opis kierunku

Do kogo skierowane są studia?
Studia skierowane są do osób pracujących w komórkach marketingowych i działach sprzedaży, menedżerów marketingowych, osób prowadzących działalność gospodarczą, przedstawicieli handlowych oraz wszystkich pragnących podjąć pracę związaną z marketingiem i planujących awans z obecnego stanowiska.

Cel i program studiów
Celem studiów jest przekazanie słuchaczom kompleksowej wiedzy na temat organizowania i prowadzenia działalności marketingowej w przedsiębiorstwach w warunkach konkurencyjnej gospodarki oraz kontroli skuteczności podjętych działań.

W trakcie zajęć opisane zostaną zagadnienia dotyczące strategicznych i operacyjnych instrumentów marketingu, a także praktyczne metody i narzędzia umożliwiające dobór i zastosowanie najbardziej efektywnych i nowoczesnych metod dotarcia do obecnego i nowego klienta.

Na zajęciach uczestnicy poznają możliwości, jakie dają bezpłatne programy graficzne, a także popularny pakiet CorelDraw Graphics Suite i nauczą się wykorzystywać umiejętności w praktyce. Zdobyta na ćwiczeniach wiedza z projektowania graficznego przyda się także w prowadzeniu owocnej współpracy z agencjami reklamowymi i samodzielnym planowaniu graficznych kampanii reklamowych.

  • Podstawy zarządzania marketingowego (10h)
  • Relacje business to business (B2B) (12h)
  • Relacje business to klient (B2C) (12h)
  • Analiza rynku (10h)
  • Strategie komunikacyjne (12h)
  • Techniki sprzedaży (12h)
  • Prawne aspekty w marketingu (12h)
  • Produkt, usługa w marketingu (12h)
  • Dystrybucja w marketingu (8h)
  • Metody i techniki wyznaczania cen (8h)
  • Internet w marketingu (10h)
  • Planowanie i organizowanie działań promocyjnych (12h)
  • Marketing w mediach społecznościowych (8h)
  • Zarządzanie personelem handlowym (10h)
  • Marketing w działalności gospodarczej (6h)
  • Działania marketingowe na rynkach zagranicznych (8h)
  • Budżet marketingu (8h)
  • Efektywność działań marketingowych (8h)
  • Podstawy grafiki komputerowej z wykorzystaniem programów Open Source (16h)
  • Wsparcie informatyczne w marketingu – CorelDraw Graphics Suite X4 PL (24h)
  • Seminarium dyplomowe (8h)

Szczegółowe
Informacje

Pn - Pt w godz. 9:00 -15:00
ul. Zwycięstwa 14/3 - pokój 29
15-703 Białystok
tel. (85) 652 00 24
608 029 009
e-mail: podyplomowe@wse.edu.pl
Ważne informacje:
  • Łączna liczba godzin na studiach (tryb zaoczny, 2 semestry): 220h
  • Formy zajęć: wykłady, ćwiczenia (warsztaty) i seminaria
  • Sposób ocenienia wyników nauczania:  zaliczenia z przedmiotów, praca dyplomowa
  • Termin rozpoczęcia zajęć:  październik oraz luty  (lub po zebraniu się grupy)
  • Roczne czesne za studia:  3 500 zł + 100 zł wpisowego
  • Roczne czesne za studia ze zniżką:  3 150 zł + 100 zł wpisowego
Zadzwoń

tel.: 85 65x xx xx pokaż
tel.: 85 65x xx xx pokaż
Napisz

Masz pytania?
wypełnij formularz kontaktowy
Wyszukaj

Wyszukaj