Do kogo skierowane są studia?
Studia przeznaczone są dla osób, które w swojej pracy zawodowej zajmują się lub planują wykonywać zadania związane z najbardziej dynamicznie rozwijającą się gałęzią marketingu. Słuchaczami kierunku mogą zostać pracownicy działów promocji, marketingu i public relations; osoby samodzielnie realizujące projekty interaktywne lub właściciele firm i inne osoby na stanowiskach kierowniczych, które pragną w skuteczny sposób zarządzać działaniami reklamowymi w przedsiębiorstwach.
Cel i program studiów
Celem studiów jest przekazanie słuchaczom wiedzy na temat wszelkich najnowszych rozwiązań reklamowych, które niesie ze sobą wykorzystanie e-marketingu. Na zajęciach zaprezentowane zostaną nowoczesne technologie i pomysły na zastosowanie różnych kanałów dotarcia do najbardziej aktywnego odbiorcy czyli Internauty. Studia mają na celu również przygotowanie do prowadzenia owocnej współpracy z agencjami reklamowymi i interaktywnymi, opartej na realizacji wartościowych projektów internetowych.
- Formy reklamy graficznej (8h)
- Digital Branding (8h)
- Social media (8h)
- PR Online (8h)
- Nowe Media (8h)
- Komunikacja zintegrowana (8h)
- Planowanie kampanii online (16h)
- Mobile marketing (8h)
- Performance marketing (8h)
- Reklama w wyszukiwarce Google (8h)
- E-mailing (8h)
- Wideo Online (8h)
- Reklama behawioralna (8h)
- Advergaming (8h)
- Badanie efektywności kampanii reklamowych w sieci. Analityka webowa. Usability (16h)
- E-commerce (8h)
- Zarządzanie marką (8h)
- Prawo i nielegalne praktyki w Internecie (8h)
- Psychologia mediów (8h)
- Prowadzenie e-biznesu (16h)
- Modele biznesowe (8h)